Skönt väder
Vädret håller i sig, kan det inte vara mera underbart! =) De senaste dagarna har varit lungt, i torsdags så städade vi, sen åkte vi en sväng till mamma och pappa, sen somnade jag och Alvin på eftermiddagen och sov några timmar. Igår så var vi först på stan en sväng och grejade lite, sen kom Agge hit. Hihi jag och Alvin sov middag när hon kom så vi sov bara 2 timmar hihi, det är så skönt att gå och lägga sig med barnen. När jag och Alvin hade vaknat till liv så åkte vi till Fyrby och plockade vinbär, krusbär och rabarber. Meningen är att vi ska göra saft så jag hoppas det blir nått. =) sen åkte vi hemmåt för att börja tvätta, och när vi hade tvättat allt så åkte jag och Robban till maxi för att handla kläder till begravningen. Jag  hittade ingenting men Robban är klar.. usch tycker inte om att handla kläder till en sån grej. Nu kommer det lite bilder istället.
                                       
                                       
Barnen kör nån bilgrej...
                                       
Barnen pärlar
                                      
Alvin tittar på gräsklipparen
                                        
Kevin steker hamburgare.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress