söndag

Ännu en vecka har gått och det har varit fullt upp hela tiden.
I måndags så hade vi HLR i skolan, för er som inte vet var HLR är för något så är det hjärt och lungräddning. Det var väldigt lärorikt men dockorna var jäkligt hårda. Hihi.

I tisdags så blev vår lektion inställd så då drog jag och Robban till IKEA, där inhandlades det både det ena och det andra,hehe himla skoj att vi och det var rena rama lyxen att gå utan barnen. På eftermiddagen åkte vi hem till mamma och pappa och fikade lite.

I onsdags så hade vi branutbildning, det var superskoj! =) Var ju så himla lärorikt och man har ju verkligen respekt för elden. På eftermiddagen åkt jag och barnen till Hanna och hennes barn, de lekte som bara den och hade det väldigt trevligt. Kom hem halv sju och då var det dags att lägga barnen.

I torsdags så satt vi i gruppen och planerade lägret, sen gick jag och Robban till förskolan för att hämta barnen, sen gick vi hemmåt och lagade mat för att sedan åka på kalas. Annna fyllde 8 år den 28 så vi firade henne och samtidigt så svängde vi förbi hos Magnus & Anna för att ge Carro sin present. =)

Fredagen så  hade vi livräddning på badhuset i utomhusbasängen, det var inte så himla kallt i vattnet men det var ju inte superskönt. Jag och Anneli jobbade ihop och det fungerade väldigt bra tyckte jag. Efter livrädningen så åkte min arbetsgrupp till F13 för att köpa pizza till lunch, mmm vad gott det var! Satt hemma hos Anneli och hade litteraturseminarie samtidigt som vi käkade pizza. På kvällen så åkte vi till Hanna, Rasmus och deras barn Wilma och Wincent. Där fick vi tacos och god efterrätt. =) MMMM vad gott.

Lördagen åkte vi och handlade sen åkte jag och Alvin till mamma och pappa, där var vi kvar en stund och sen åkte vi hemmåt. Jag och Alvin handlade även lite blommor, bland annat till sovrummet och balkongen.
När jag och Alvin kom hem så tog vi oss ett långt bad och sen lagade jag lite mat, blev potatisgratäng och fläskfile och sen en champinjonsås. MUMS! =) Robban och Kevin var och tittade på raggarbilarna hela dan/kvällen. De hade haft det väldigt trevligt.

Idag så har jag packat lite, ska ju på läger i 3 dagar.. blää vill inte det, och inte nu när Alvin börjar bli förskyld heller. Visst jag vet att Robban klarar av att ta hand om barnen men jag vill ändå vara där när han inte mår bra. I em ska Kevin börja simskolan så vi får se hur det går. =)

                                       
Kevin på spårvagnen ner till crusingen
                                       

Nya gardiner och nya blommor. =)

                                       

Fint va?? =)
                                       
                                      
Mina fina rosor, växer hela tiden och ger så fina blommor. Love

Anneli

Vad fint det blev med blommorna. Du kan få ta hand om mig och min förkylning på lägret. :) Kram

Kakan

spelkväll på fredag eller lördag:)

Jag har tänkt mig fredag, men är flexibel sörru.kanske kan man först käka nåt gott och sen bli tävlingsinriktad hehe

Helena

Dålig uppdatering på den här bloggen tycker jag ;)

Anneli

Jag håller med Helena väldigt dålig uppdaterning :)

Anneli

Jag håller med Helena väldigt dålig uppdaterning :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress