Torsdags morgon
Eller det kanske är förmiddag?? Neee för oss är det fortfarande morgon för vi har precis ätit frukost och barnen springer fortfarande i sina pyjamasar. =) Hm, vad har vi gjort de senaste dagarna? Jo vi har varit hos mamma i tisdags och igår. I måndags var vi hemma och bara tog det lungt, passade på att tvätta lite och greja här hemma. Robban och Kevin gick ner till Lena, där var Agge.. så han var där i några timmar, medans jag och Alvin var hemma. Mamma och pappa kom och fikade med oss då. =) I tisdags åkte vi ut till mina föräldrar rätt skapligt och så var vi kvar där hela dan. Igår så kom Lena hit först så vi fikade och pratade en massa, sen åkte vi och slängde grejer på returpunkten (känns som vårat andra hem just nu) och sedan åkte vi hem till mina föräldrar. På kvällen så tog vi ett beslut.. vi har nämligen tittat på ett hus i simonstorp som vi var intresserade utav men har kommit fram till att vi vill inte pendla så mycket just nu och samtidigt så var huset för litet. Så vi stannar kvar i stan ett tag till, vi trivs ju kanonbra i lägenheten men det enda problemet är ju att Kevin kommer att hamna på Matteus när han börjar skolan, så det är något jag ska kämpa för att han inte ska gå där.
Imorse satt jag och beställde närmare 760 kort!! Såg igår att jag inte hade framkallat några sen början av september så ett helt år blir det mycket kort. HIhi Hm, vad ska vi göra idag då?? Jo vi måste ju självklart vara ute eftersom det fina vädret har kommit tillbaka. Är lite sugen att åka till någon sjö och bada men jag vet inte om det funkar med Alvins rygg. Han snavade och ramlade baklänges hos mamma och skrapade ryggen i hennes stentrappa. Asså det blev inget fall men det gjorde nog jäkligt ont iallafall!! Så därför vet jag inte om vi ska bada med hans sår. Himpa ligger ju nära men det är ju så mycket folk där!! Usch svårt val..
Nej, ska nu diska och göra iordning här hemma. Ha en bra dag alla som läser min blogg.
Anneli

Ha en bra dag ni med, hoppas att inte det är allvarligt med Alvins rygg. Hör av dig när vi kan träffas kram

tessan

du vet att du har rätt att sätta honom på vilken skola i stan du vill va? så han måste ju inte gå på matteus bara för att den är närmast. kram

Kakan

Vad är det med matteus? Så man vet inför framtiden:)

tessan

ja det vore kul att ses =) jobbar du nu eller är du ledig?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress