Trööööt
Idag är jag väldigt trött, inte bra att dricka och komma hem sent. Heheh
Igår lämnade jag barnen på förskolan lagom till nio, sen gick jag hem och grejade lite för att sedan när älskligen kom vid kvart över tio åka till Maxi för att handla. Där inhandlades det mat, ett par jeans till Kevin, ett par stövlar till Alvin, fotoalbum, pennor och en väska till mig som jag ska ha när jag ska på läger. Inte billigt men vad gör man liksom inte? Kollade även efter skor men det fanns inte min storlek. När vi hade handlat så åkte vi hem med allt för att sedan åka till mamma för att hämta lite mat. Mums! =) Gick sen och hämtade barnen och så gick vi ner på stan för vi trodde att marknade skulle ha börjat igår men icke, det fanns ingenting när vi var där. Så då fick vi snällt gå på stan en sväng istället. =) Där handlade vi ett års present till Wincent och en varsin grej till grabbarna. Vi tog även en fika på Färcka fröken.  När vi sitter på spårvagnen på väg hem så ringer min mobil och det är Fia. Fick direktiv om att klä upp mig, och stå vid Drottninggatan klockan halv sju för vi ska ta en öl. =) Hihi jag bangar ju inte för det.  Så det blev snabbt hem, fixa lite mat och sen göra mig iordning för att åka till stan. Vi gick först till Trädgårn och tog en varsin öl, (det var flera som var med) och hade det väldigt trevligt. Sen frammåt nio halv tio tiden så drog vi oss vidare till Harrys och där hittade vi ett utebord som vi tog o så en öl till. Hehe Det var supertrevligt och jag tyckte det var skönt att tänka på någonting annat. Det var himla massa folk igår och det lär det vara idag med, men det som gör mig på dåligt humör det är när vi satt på uteserveringen så kom det folk fram o teg om pengar hela tiden, det gör mig arg. Jag är absolut inte snål men nån måtta får det vara!!
Kom hem runt tio i tolv tror jag klockan var och sen sov jag. Eller jag ska inte dricka för varenda gång jag gör det så drömmer jag en massa hela nätterna och är inte ett dugg utvilad när jag vaknar. Så nästa gång ska jag vara nykter. Barnen vaknade fem imorse så de är nog trötta idag.. men vi får se, Kevin tjatar massor om att han vill till marknaden men jag vill inte trängas bland en massa folk.  Får se hur vi gör.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress