4:e advent
Jaha då var det redan  4:e advent, vad tiden går fort!! =) Idag valde jag att vara ledig med en halv dags betalning än att gå dit och sitta av tiden. Varje dag har barnen åkt pulka/stjärtlapp med min älskling medan jag har jobbat. De verkligen älskar snön och de får inte nog av den, och jag håller verkligen med dem!! =) Dock var det lite kallt igår, men det gör inte så mycket. Jag hoppas att tomten kommer med ett par termobyxor till mig så jag kan leka med barnen utan att frysa.

Igår så jobbade jag först, dock hade jag väldigt ont i ryggen men de skickade hem oss halv två istället för sex. Väl hemma så åt jag lite och sen åkte vi till lekhuset och Maxi för att inhandla de sista julklapparna. =) Efter det så åkte vi till Rejmyre för att fira Martina som fyllde 12 år igår, grattis än en gång!! =) Det var väldigt trevligt och vi pratade en massa. Sen åkte vi hemmåt vid kvart över sju, det snöade ganska mycket då så det var lättare att köra utan hellyset på.

Väl hemma så mådde jag inge vidare, vi la barnen och sen tog jag en temp för jag frös så mycket och japp det var feber. Sen har jag sovit oroligt inatt men nu är jag feberfri igen och mår betydligt bättre. Ska njuta av dessa lediga dagar har jag tänkt mig. Hoppas dock inte febern kommer tillbaka.
Kram från mig! =)
Karin

luriga febern...

krya på dig :)

kram

Anneli

Krya på dig gumman!

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress