Barnen är feberfria! =)

I fredags natt så vaknade Alvin flera gånger så vid halv tolv blev det att ta en temp på honom med och han hade 39,7 i feber så han fick en supp och så fick bägge barnen lägga sig i min säng. (älsklingen jobbade) På lördags morgonen så var Kevin feberfri men dock inte Alvin... men han drog i 110 hela tiden och det märktes inte på honom att han hade sån hög feber. Jag åkte till Maxi för att möta upp pappa, vi skulle fixa mammas julklapp. =) Det har blivit en liten tradititon. När det var fixat så fikade vi och sen åkte jag hemmåt till en sjuk Alvin.

Vi grejade lite grann här hemma sen så åkte vi till Agge för att träffa Simon och Sheri!! =) Vi pratade massor och hade det väldigt trevligt, klockan sprang iväg och helt plötsligt så var klockan halv åtta. Alvin somnade i soffan pga sin feber men han verkade ha det skönt. När jag och Sheri stod där ute så började det att snöa!! =)

På vägen hem så snöade det stundtals så mycket så jag knappt såg vägen, men den riktiga julstämmningen var där en liten stund hos mig och jag vet att om det får snöa lite mera så kommer den riktiga julstämmningen finnas hos mig snabbare än kvickt, men så kommer det säkert inte bli...

Idag ska vi plocka fram alla tomtar, julgranen och baka saffransbullar. =) Behöver få tag i en tvättmaskin oxå... trodde att Alvin skulle vara sjuk mer än en dag så därför fick han ha sin pepparkaksdräkt på sig igår och då råkade han kissa ner det... så jag måste verkligen tvätta det så han kan vara med imorgon kväll när det är lucia på förskolan. Dock får nog Alvin vara hemma under dagen imorgon så han samlar krafter ordentligt.  Trevlig Lucia på er alla!! =)



Emma

Charmiga bilder, hehe :)

Johanna

Skönt att de blev bra igen!



Vi får höras av vartefter!!! =)



Kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress