Dan före dan....
Snart är det jul!!! =) Så härligt det ska bli, längtar massor över att tänka på något annat än problem hela tiden. Idag har det varit en fartfylld dag, först så grilljerade jag julskinkan, sen gick vi och tittade på en lägenhet. Dock blir det nog inte den, lite synd faktiskt. Sen åkte vi runt i affärer för att leta efter en sak till Kevin men hittade den inte. Hem och äta lunch sen slänga oss i bilen ner till Sambyhov för att se om vi kunde vaccinera ungarna och det gick jättebra, det var bara vi där. Så nu är det klart! =)

Hem igen och göra klart min kompletering på arbetet och skicka in det till läraren, hoppas han blir nöjd nu. Efter det så städade vi här hemma och sen fick vi besök. Vi åt julsmörgås och drack must madan barnen lekte gärnet.

När de gick hem så kom Frida förbi en sväng, hon hade handlat julklappar till oss och vad glada barnen blev!! =) Tack snälla vännen. Nu sitter jag här och älsklingen sover bredvid mig, han ska snart till jobbet så det blir nog att jag ser någon film och sen nannar kudden. Det var vår dag, tack för allt! =)
Alexandra

Finns ledig trea mittemot och ovanför oss samt en trea på andra våningen i trappuppgången bredvid :-) Snacka om lugnt o fint område här!! Att vi har missat detta innan! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress