Dan före dopparedagen

Onsdagen tillbringades hemma hos mamma, älsklingen låg och sov då flydde vi hemmifrån så han fick sova ifred. =) Mamma bad mig åka till systemet så jag rattade in på coop tio i tio, hm... inte en enda parkeringsplats. Till slut hittade jag en men då märkte jag kön utanför systemet. Var nog minst 60 personer!!Ut med bägge ungarna och in dit för att handla, dock fick jag tag i det mamma ville ha på en gång och in i en bra kö. Var ute igen redan vid tjugo över tio, då väntade nästa problem... det var en idiot som hade parkerat för nära min bil!!!! Det var ett rent helvete att få in Alvin i hans stol och sen för mig att komma in i bilen, hans bil vart säkert repad av min bil men ställer man sig sådär då får man skylla sig själv!!

Hem till mamma och där såg barnen på film, satt och pratade och mamma gjorde julmaten. Åkte hem vid tre och då var älsklingen hemma, då gjorde jag oxå lite julmat och så hade vi lilljul hemma med lite jansson, prinskorv, skinka och must och en massa levande ljus!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress