??

Har faktiskt inget att skriva.. idag satt jag med Anneli och pluggade på biblioteket. Hittade den faktan vi behövde så jag hoppas vi nu blir godkända. Sen var jag och älsklingen i den nya stora godisaffären som ligger brevid Busfabriken. Mums!! =) Nu sitter Kevin och tittar på tv och lillfisen sover. Han gjorde sig illa i handen när vi kom hem och Kevin var så gullig då han blåste på det onda och kramade om sin bror. =) Så söt han är min stora pojke. Nu kommer lite bilder som är tagna under helgen och idag.

Dansar som bara den till julmusiken som var på! =)

En ny rockstjärna kanske??

De kanske bildar ett band ihop någon dag?? hehe

Lite trött...

Min stora pojke! =)

mormor Kerstin

Ja de kommer nog att slå sig in på musikbranschen.hihi.kram

tessan

var den nya godisaffären något att ha? kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress