Julafton hos mamma och pappa

Varje år firar vi julafton hos min mamma och pappa, det är så vi vill ha det eller som jag vill ha det. hihi När älsklingen hade vaknat och var klar så åkte vi mot torpet, men vi gjorde ett litet besök på kyrkogården först. I år var nämligen inte jul som vanligt, det saknades en person och han är väldigt saknad hos mig!! Jag besöker inte kyrkogården så ofta pga att jag tycker det är väldigt jobbigt, men igår så satte vi ett ljus på Nisses grav och sa god jul.

När vi kom till torpet så fikade vi, sen blev det dags att laga maten och fixa lite. Åt en massa julmat och sen blev det dags för disken, medan jag diskade så såg barnen på kalle Anka. Myste massor med Wilma och sen kom tomten! =) Barnen fick en massa paket (även jag hihi) och sen blev det paketöppning. När vi hade gjort det så åkte brosan och hans familj hem, och efter ett tag åkte vi med. Tack snälla för denna dag! =)

















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress