Redan onsdag =)
Iag är det onsdag, och dagen kommer innebära en hel del saker. =)
Igår så hämtade jag barnen efter förskolan och sen gick vi hemmåt för att göra lite julgodis. Det slutade med att älsklingen och jag stod där helt själva för barnen ville inte vara med. Vi gjorde knäck och trillingnötter. Sen lagade jag mat och då blev det potatisgratäng och fläskfile! Mumma. =)
Åter till idag då, nu är klockan tjugo över tio och jag har lämnat barnen, pratat med Linda, storstädat hemmet och fixat korten som jag ska ha i eftermiddag. Klockan tolv ska jag hämta barnen och möta upp Anneli, för att sedan gå till skogen. Väl i skogen så ska vi göra vår aktivitet på barnen  nämligen matematik utomhus. =) Tror att detta kan bli himla roligt! Klockan tre ska jag hämta mamma och vid fyra kommer även pappa hit. De ska ta hand om barnen för jag ska på utvecklingssamtal om Kevin och älsklingen fick hoppa in och jobba ikväll. Tycker bara det är roligt att han oxå får jobba. =) Pengarna kommer bli välbehövliga om jag säger så. Så denna dag kommer gå i ett, sitter nu och funderar på om jag ska passa på och göra saffransskorpor innan jag hämtar barnen. Men risken blir att de kommer vara slut rätt snart! Hehe Nej, ska ta och fixa lite till här hemma nu. Och ni som tycker att min sida är väldigt röd så beror det på att det snart är jul och att jag älskar rött. =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress