Äntligen fredag!!
Idag är det som sagt fredag, veckan har väll inte varit jobbig i sig men jag är så trött hela tiden! Igår hade vi vår redovisning och det gick väldigt bra, det var ju inte så skoj att berätta en powerpoint men när de fick se vårat sagorum så vart de impade på allt vi hade gjort!! Vi slutade dagen igår meda att gå på en grupps musikal och gisses vad bra den var!! =) Sen hämtade jag ungara, gick hem och tog det bara lugnt hade så ont i huvudet!!

Idag så lämnade jag barnen halv nio sen åkte jag till kulturkamaren för att se en annans grupp teater, det var kanon! Vad duktig du är Johanna. =) Sen åkte jag och handlade med Lena innan jag hämtade barnen klockan tolv. Åkte då och hämtade barnen sen åkte vi ut till Hanna, Wilma och Wincent! Alvin vägrade somna på vägen dit så han la vi ihop med Wincent vid två så då somnade han och sov i ca 1 timme. Skönt för honom.
Nu har vi ätit mat och ser nu på Shrek, sen ska barnen sova! Imorrn ska barnen sova hos farmor & farfar och vi ska på fest. =)

Haha jag kan faktisk jobba jag med!! För de som säger att jag inte kan.. första bilden så gör jag guldklimpar till skattkistan och andra bilden så spelar jag lite diva, hade precis legat på golvet och tejpat skarvar!!

                                      
                                      
Susanne

Hejsan

Vad snygg du är på bilderna och ja, självklart vet jag också att du kan jobba ..

Du är så himla duktig..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress