En helt vanlig måndag...
Idag började dagen med en väldigt ond tand, eller det är inte tanden utan tandköttet, tror det kan vara en visdomstand. Har känt av det sen igår men imorse strålade upp till örat!! Kunde inte äta någonting, försökte äta en bulle men det gick knappt. Har knaprat alvedon och sköljt med munskölj. Kom till förskolan med barnen, då börjar Alvin gråta och vill inte alls släppa mig, det blir ju inte bättre då om man säger så.. gick ut när han gallskrek efter mig! Väl i skolan så åkte halva gruppen till IKEA för att inhandla grejer till sagorummet, var inte tillbaka i Norrköping förrens runt ett.
Hämtade sedan barnen runt kvart i fyra, gick hem då hade jag fått att jag skulle hämta ut ett paket så det fixade vi på en gång. Kevin var jätteduktig hela tiden så han fick sin tidning tillslut! =)  Väl hemma igen så öppnade Alvin paketet (var ju till honom)  och där var ett par jättefina byxor och en tröja som jag hade beställt från en tjej som syr alla sina barns kläder och nu har även börjat sälja själv. De var såå fina!! =) När jag står och lagar mat så vänder jag mig om och fick se Alvin käka bröd, hehe det var en rolig syn. Nu sover barnen och jag ska se på tv.

                                           
Sofia

Haha kunde han inte hitta en mindre smörgås????

Kram

Anonym

Hejsan



Haha, det var en rolig bild :)

Stackars dig hoppas att det lugnar ner sig med värken :S

Kram

mormor kerstin

haha ja den lilla grabben han vet hur man tar för sig.kram

Jenny

Ha ha brödet är ju nästan längre än han själv

Jenny

Hej gumman

Träligt med tandvärken...

JAg har utmanat dig.

Mer info på min blogg.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress