Fredag & lördag
I fredags var jag i skolan, fick då äntligen träffa hela produktionsgruppen. Och den var helt ok, för min del! =) Slutade klockan tre, gick då hem och sen så gick vi ner en sväng till Tempo, skulle hämta paket och handla lite. Hem igen för att tvätta och sen gick Robban iväg och köpte pizza, kevin åt en halv så jag var supernöj över honom!! =) Sen blev det Let's Dance och sova.

Igår så var jag & Lena iväg och handlade byxor till mig. Kände att jag ville inte åka själv så hon var snäll och följde med. Sen åkte vi hem hit och fikade lite. När de gick hem så gjorde vi oss iordning och sen åkte vi till mamma och pappa för att se Melodifestivalen och käka smörgåstårta. (En liten tradition vi har)
Kom hem vid halv tio och barnen hade svårt att somna eftersom de sov i bilen på vägen hem.
Hann ju aldrig se vilka som gick vidare så jag gick in på Aftonbladet, vilken besvikelse säger jag bara!! Börjar fundera på om jag verkligen ska fortsätta se det... Men en trevlig kväll hade vi iallafall!
                                  
                                  
                                  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress