Lördag

Imorse vaknade Alvin redan vid halv sju, så jag gick upp med honom och vi satte oss att titta på Shrek. Vi grejade lite och så fixade vi frukost. En sån där lyxig frukost med ägg, jos, mycket grönsaker och pålägg det tyckte jag var himla lyxigt! =)
Mamma och pappa kom hit på förmiddagen de tog hand om barnen så jag & Robban kunde åka iväg med vår diskmaskin som en bekant skulle köpa. Så utav dem pengarna så handlade jag en ny väska, barnfilmer, usb minne och fotoalbum. =) Sååå skoj att komma hem med något till alla. Barnen blev glada över filmerna och nu ikväll ska vi se filmerna som vi köpte till oss.

Alvin är mycket bättre, han har börjat äta men är väldigt matt i kroppen fortfarande. Han som vägrar att ta flytande medicin han tar glatt emot allt just nu och jag tror att han gör det pga att han märker att det hjälper honom att andas.
Kevins hosta är lite bättre, den håller inte i sig lika länge men det är långt ifrån bra och han har fortfarande lite feber. Jag har passat på att mysa mycket med Kevin under dagen vilket han uppskattar väldigt mycket! Däremot så blir ju Alvin så svarit så, det är väldigt svårt men idag hade jag bestämt mig för att Kevin skulle få vara mycket med mig. Det är bra om Alvin är med Robban, eftersom han är så himla mammig.
Tack för hjälpen idag!!

jenny

Skönt att de är på bättringsvägen. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress