Party!!!
Igår lämnade vi barnen klockan ett hos svärmor och svärfar, sen åkte vi till restrurang Paradise för att äta lite lunch.  Efter det så åkte vi hem och gjorde iordning oss för att sen bli hämtade av mamma och pappa klockan fem. Stod ute och väntade ca 20 min så jag frös rejält när de kom!! Väl i bilen så drack vi öl och hade det trevligt hela vägen till Rejmyre. Vi fick god mat och sällskapet kunde ju inte vara bättre! Jag till och med dansade rejält så idag så är jag rätt stel i mina vader. Festen slutade halv två och då somnade vi gott i Carros säng. =) Dock så vaknade jag varenda gång som jag skulle vända mig om, var ju så trångt! Imorse så väkte Robban mig vid halv tio, vi käkade god frukost och jag kände att jag var rejält off!! Vi var hemma här vid halv tolv och så kom barnen tolv, så det har varit full fart här hela dan men jag & Robban tog soffan i besättning och bara har vilat i stort sätt. Tack för en bra fest Magnus och Anna!! =)
Alexandra

Absolut kan vi ses, vill ni komma hit?Skulle vara lättast om du vill träffa båda barnen :-) kramar*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress