Tisdag
Imorse vaknade grabbarna vid kvart i sju, de lekte väldigt bra inne hos sig så jag låg och drog mig en stund i sängen.. sen kom Alvin in till mig och var på superbra humör, han pratade på och vi myste tills Kevin kom in oxå.Sen lekte de en stund och jag grejade fram frukosten, efter frullen så tog jag en temp på Kevin 37.4 hade han. Hela dagen har vi typ sett på film, först Emil o sen Bamse.. ingen höjdare!! Till lunch så gjorde jag en ny rätt som jag sett i en kokbok och jag vet att brosan sa att den var god. Så jag gjorde rotfruktspannkaka, alltså en pannkaka med potatis, morötter, bacon och palsternacka i. Jag tyckte det vart supergott men ungarna ratade det totalt!! Tur att vi ska ha köttbullar och potatis ikväll, för det gillar dem. Nej, nu sover Alvin ska passa på att läsa lite. =)
mormor kerstin

ja du det är inte lätt att försöka ge dom grabbarna nån ny maträtt,kram

Alexandra

tack för kommentaren gumman :-) om ni vill får ni jätte gärna komma på söndag!! Skulle vara super roligt :-) Kramar

Alexandra

tack för kommentaren gumman :-) om ni vill får ni jätte gärna komma på söndag!! Skulle vara super roligt :-) Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress