Bröllopsdag
Idag började morgonen bra, barnen var på bra humör och även jag. Vi gjorde oss klara för att gå till dagis och Kevin ville se bilen. =) När jag lämnade barnen efter 3 veckors ledighet så var det inga problem, de var hur glada som helst och vinkade hej då åt mig! =)
Väl hemma igen så började jag plugga, sen så skickade jag in mitt papper och drog ner på stan för en lunch med Fia. På stan hittade jag även en ny tröja till mig och handdukar till barnen med Bamse på som de ska torka händerna på. Såå fina!! Väl hemma igen efter att hämtat barnen så satte jag mig och skulle skriva ut en massa papper tills imorrn, så såg jag vad det var för datum!! Faaaan glömde bort vad det var för dag, som tur var så var klockan bara tre... så jag skickade ett mess till Robban och sa: Grattis på bröllopsdagen, fyra underbara år med dig och jag hoppas att det fortsätter så. Puss din sötnos. =) Sen så bestämde vi att vi skulle festa till det ikväll och verkligen fira våran dag, så det blev varm smörgåstårta o en kall cola. Sen när barnen somnat så ska vi ta ett varmt bad och käka glass!!
Älskar dig min älskling, hoppas vi får många lyckliga år tillsammans. =)

                                  
Tessan

grattis grattis =)

Jenny

Stort grattis på bröllopsdagen!!

Kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades som om det var igår!!

Kram

Emma

Grattis på bröllopsdagen!



Kram

Susanne Arvidsson

Hejsan syster yster ..

Grattis på eran bröllopsdag =)

Hoppas att ni får en underbar kväll med mycket mys :)

Kram

Elin Alenteg

Grattis i efterskott till er bröllopsdag! Hoppas att ni hade det mysigt!

Läste oxå att du har besökt Gekås! Jag älskar att åka dit. Har varit där 4 ggr tror jag. Finns så mycket grejer som är bra o ha :) Vill dit igen! Visst vill väl du oxå åka dit igen?

Ha det så bra!

Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress