Fortfarnade sjuk..
Alvin är fortfarande dålig, börjar banne mig tro att det är influensan han har fått!! Igår var Robban hemma och vabbade så jag kunde gå till skolan, det gick väll rätt bra där. Alvin hade över 39 i feber hela dan och sov bara ca 30 min!! Inatt vaknade han igen och var vaken några timmar, sen vaknade han kvart i sju och då gick vi upp. Han har nu 39,3 i feber men är pigg som bara den men varm som en masugn! Han har bara sovit 20 min idag, vet inte vad jag ska göra.. har verkligen försökt få honom att sova!! Har hunnit med en hel del idag, har bakat en goood kladdkaka och sen bakade jag rosenbröd. Ikväll ska vi slappa framför tvn och äta marängsviss, Kevin sa att han ville ha det så det är klart att han ska få det då! =) Imorgon ska vi sälja min bil och så ska vi väll ta o städa av här hemma.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress