Gekås

Igår var jag och Hanna på Gekås, såååå skoj vi hade. För det första en hel dag med shopping och sen en heldag  utan barn!!! Det var ju rena lyxen liksom. Heheh (Älskar mina barn, men det kan ibland vara skönt att få en dag för sig själv)
Vi åkte klockan sex på morgonen och var framme klockan halv tio, det var typ inget folk enligt Hanna och jag förstod rätt snart vad hon menade. (har ju aldrig varit där tidigare) Det var lungt och skönt där inne man kunde gå omkring precis som man ville utan att stå och trängas med någon och sedan bara lämna vagnen och gå och kolla själv. Hade hört skräckhistorier om att ställer man ifrån sig vagnen så tar folk varorna. Men nää inget här. Och så hade jag en full vagn när vi kom till kassan, började få lite penganoja men det vart jag snart förvånad för det blev väldigt billigt!! Efter en lunch så gick vi in en sväng till och hittade det sista och sedan åkte vi hem. Väl hemma så blev grabbarna glada för alla sina nya saker, speciellt Alvin som skulle prova både sina och brosans kläder. Hahhah!! =) Dock är storlekarna lite konstiga, köpte allt i 110 till Kevin och här hemma kan han ha allt men det mesta var för stort. (Han kan ha dem iallafall för de var inte så stora) Och Alvin fick allt i 92 och det var oxå för stort förutom en pyjamas som satt precis!! Men bättre att det var för stort än för litet. Längtar redan nu tills nästa gång, måste bara se till att jobba lite innan. Hahahha

Det jag handlade var:
*Ett fodrat regnställ till Kevin
*3 par jeans
*1 par andra  tuffa byxor
*2 par regnvantar till Kevin
*1 par fodrade vantar till Alvin
*1 pyjamas till Alvin
*1 underställ till Alvin
*14 par strumpor (till Kevin, hahha kanske han inte behövde men jaja)
*strumpor till Robban
*Berts dassbok till Robban
* Alla födelsedagspresenter till Alvin
*presenter till barnens kompisar
*en stekpanna
*2 tesilar
*Emiltallrik, med pipmugg och djup tallrik till Alvin
*2 musiksagor
*2 cd skivor till barnen
*ansiktskräm till mig
*våtservetter, bomull
*termobyxor till Kevin
*Äggkoppar
*Fuskkrage till barnen
*Fleccetröjor till barnen

*Raggsockar till barnen

Har säkert glömt någonting men det var väldigt mycket jag fick för det jag betalade. =)

Emma

Va kul med ullared! Vi va där i höstas men då va det hiskeligt med folk!



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress