Kärret
Idag har vi varit i Kärret, eller närmare sagt hos dem som bor där! =) Åkte redan vid kvart över nio, sedan stannade vi till i Kumla för att handla fikabröd och så vidare till Putte, Lisa och Arvid! När vi kom fram så började jag och Lisa med att fixa maten, eller jag skar potatisen och Lisa gjorde resten! Blev såå gott, tack snälla ni. Sen gick vi en lite promenad och vi tittade på hönsen och Puttes traktor, tyvärr så vågade inte mina barn åka med honom i den men de kanske är modigare nästa gång. Vi gick sedan in och fikade, blev semletårta mums så gott! Barnen lekte jättebra, bara någon liten knuff från Alvin men annars var det jättebra. Roligt att ses och det måste bli lite oftare tycker vi! =) Tack för idag. Ska lägga upp bilder, blir en hel del bilder för jag köpte mig en ny kamera igår så nu är det jätteroligt att ta kort!! =)

                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
Anonym

Vad mysigt ni ser ut att ha haft och vad mycket snö det är.. Tänkt att det kan skilja så mycket..



Kram

Emma

Å va roligt med ny kamera! Va har du köpt för någon då?



Ser ut som en riktigt mysig dag det där!



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress