Lediga
Idag var jag och barnen lediga, kände att jag ville ha dem hos mig! Vi började dagen väldigt lungt, barnen lekte i sitt rum och lag låg och piggnade till i sängen. Sedan åt vi frukost, klädde på oss, borstade tänderna och lekte en massa. Vi klockan tio så åkte vi till Anna och Tove, Kevin hade sett fram emot detta massor och jag tror han hade det väldigt roligt!
Alvin hade en tjurdag idag, han vart ledsen väldigt lätt och var inte alls på humör.. tills jag fattade vad det var.
Hos Anna och Tove så lekte barnen, vi slappade framför tvn, fikade och åt lunch sedan gick vi ut en sväng och då lekte barnen väldigt bra. =) När vi kom hem så ville barnen se Pippi, de har blivit galna i den filmen och jag är såå glad att de gillar den. =) Dock så har jag bara en film, så det blir perfekt födelsdagspresent till Alvin. Sedan började vi tvätta och laga mat, precis innan maten så bara bryter Alvin ihop och bara gråter o gråter. Jag kände mig helt hjälplös, satt med honom i famnen och försökte prata lungt med honom. Han hade precis lugnat ner sig när Robban kommer hem, då börjar han om igen. Robban och Kevin började äta medan jag och Alvin sätter oss i vårat sovrum och tar sedan en temp när han börjat lugna ner sig. Han har 40,0 i feber!! Får honom att dricka lite och bara mysa. Sedan byter Robban av mig så jag får äta lite, sen dess så satt han och jag framför tvn hela tiden tills klockan blev sju. Då fick han ny blöja, supp och välling sedan somnade han. Han verkade ha väldigt ont i kroppen för så fort jag tog upp honom så började han gråta. Jag hoppas inte att han har fått influensan.. lilla gubben. Hoppas han får sova gott så kroppen kan jobba ordentligt så han snart blir bra.

                            
(En bild från i julas)
Jenny

Hoppas han blir bättre snart den lille killen!!

Emma

Stackarn! Hoppas det går över fort!



Kram

Tessan

söta killen =) hoppas han blir bättre snart. Fick ni inbjudan? kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress