Lite sen sist...

Dagarna bara susar förbi!!! Vad har hänt sen sist då?? Jo, vi har haft väldigt många fikabesökare hos oss, bland annat: mamma, pappa och Agge. I fredags så besiktade vi bilen, fick en grej på den men vi ska ändå göra oss av med den så vi letar för fullt efter en ny. I lördags så var jag & Robban runt till en massa bilfirmor för att se om det fanns någon lycka hos oss, men tyvärr. Under tiden så tog Agge hand om barnen. Igår så hämtade mamma och pappa Kevin, han sov över hos dem så vi har precis varit och hämtat honom. =) När Kevin var hos mormor och morfar så var jag & Alvin hos Hanna och hennes två underbara barn. Vi var ute och lekte, då åkte Wilma och Alvin kälke och de gillade det verkligen!! Sen käkade vi lunch och lekte en massa, eller barnen lekte och jag & Hanna pratade. =) Idag har jag, Robban & Alvin varit och handlat, sedan satt vi och tittade på tv mitt på ljusa dan!! Sedan åkte vi och hämtade Kevin, sen dess har vi suttit i soffan och tittar på Peter Pan. Som sagt har hunnit med väldigt mycket, dock tar det emot lite att gå ut nu när det är så pass kallt men samtidigt så är det perfekt vinterväder!!

Alexandra

Måste ses någon dag!! Hör av dig om du ska till mjölby någon dag!! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress