Lördag
Idag så vaknade barnen vid halv åtta, Alvin hade sovit hela natten så det var ett gott tecken! Tog tempen efter en stund, och han var feberfri! Hurra!! =) Sen kom mamma och pappa hit på lite fika, sen grejade jag lite hemma medan Robban städade ur Audin. Jag sorterade bland annat ur en massa kläder som barnen inte kunde ha, vilket var en hel del sen så plockade jag iordning, dammsög och torkade golven vilket behövdes!
När Robban kom in så ville vi åka och handla bland annat på lekhuset och även mat, tog en till temp på Alvin för att se om han kunde följa med och han var fortfarande feberfri så hela familjen åkte iväg. Inhandlade en sackosäck till kevin med Cars på, sen handlade vi en borrmaskin till Alvin som han ska få när han fyller år och även en hel del pärlplattor till Kevin. =) För en billig peng, enligt mig! Handlade sedan till middagen ikväll, blir nämligen tacos.
Väl hemma igen så kom Frida och Mattias hit, vi fikade och sen så köpte Mattias våran Audi, så nu har vi blivit av med den, sååå skönt! Men samtidigt lite konstigt, det är ju min första bil liksom som jag verkligen har varit supernöjd över så jag blir lika nöjd med Volvon.  Snart kommer mamma och pappa hit, de ville äta tacos med oss så det tackar ju inte jag nej till. Hhehe
Hoppas verkligen Alvin får vara frisk nu så han kan gå till dagis på måndag och även så märks det när han mår bra för både aptiten är på väg tillbaka och även så är han supertrött, han sov ca två timmar idag.
Kram från oss.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress