Några förslag??
I förra veckan var jag på en informations förmiddag om olika specialinriktningar man kan välja. Jag gick på informationen om: pedagogisk ledarskap, lek och lärande i förskolan och utomhuspedagogik.
Den första handlade mest om skolan tyckte jag. ( Asså pedagogisk ledarskap) Så den kommer jag inte välja det är jag helt säker på.
Men däremot så kan jag inte välja mellan kurserna Leken och Utomhuspedagogik. Asså lek och lärande kan ju vara bra, men där får jag ju så mycket i och med min utbildning. Och Utomhusgrejen är absolut inte jag, men för att det ska vara en utmaning för mig själv så är jag inne på att välja den.. där kommer vi åka på en hel del läger och så kommer vi åka skidor nästa vinter.. det låter såå roligt, men jag är ingen friluftsmänniska!!
Snälla vad tycker ni att jag ska välja??
Emma

Jag gick Lek och lärande i förskolan och jag lovar att du blir inte besviken ifall du väljer den, jag tycker att det var den absolut bästa kursen på hela utbildningen! Den gav mig absolut mest av alla kurser eftersom jag visste att jag ville bli förskollärare.



Men utomhuspedagogik har jag flera kompisar som gick å de va riktigt nöjda så.....



Lycka till med valet ;)



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress