Nyåret
Igår var det nyårsafton. Allt började med att jag inte fick någon sömn, Alvin vaknade 23.00 och var vaken till 04.00!! Sen somnade han och vi sov till klockan nio. Snacka om att jag var trött då!! Vi åt frukost, åkte och grejade madrass och ett spjälskydd till Alvins nya säng. Sedan åkte vi ner till stan, där handla barnen för sina presentkorten. Kevin köpte två tröjor och en Cars bil. Alvin fick syn på en dammsugare, den släppte han liksom inte!! Han blev hysteriskt när vi skulle betala allt. Hehe =) Han satt i vagnen med sin dammsugare i knät. Sedan åkte vi till Coop för att handla lite. När vi kom ut därifrån så var vi fika sugna så då åkte vi hem till mamma och pappa en sväng. =) Väl hemma igen så käkade vi lunch, grejade i barnens rum och sedan så gick jag & Alvin in i hanses nya säng för att  Alvin skulle få sova lite, hehe jag somnade ju som en stock så Robban och Kevin kom in vid fem tiden och väckte mig. Då började jag greja med maten så vi åt tre rätters middag, tyvärr så var efterrätten ingen höjdare utan hamnade i soppåsen rätt fort!! Som tur var så hade vi en massa gott ändå, så vi satte oss i soffan och såg på Törnrosa samtidigt som vi åt en massa godis. =)
Barnen somnade halv elva, vi väckte Kevin vid tolvslaget han tyckte det var fint med raketerna men sen så var det nån idiot som stod och smällde av alla sina raketer precis emellan vårat hus och nästa, så det var ju världens ljud så Kevin blev jätterädd och ville gå och sova så det fick han göra. Tack för ett underbart år.








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress