Självstudier & stan
Idag hade jag självstudier, skulle läsa världens tråkigaste bok!!  Barnen fick gå på förskolan mellan nio och fyra, så jag hann att plugga lite. När det närmade sig lunch så hämtade jag Anneli och så åkte vi ner på stan för att äta en lunch, hann även med att köpa handukar till barnen och jackor. Det var vinterjackor som var på rea och så hade jag fått ett sms från Lindex om halva reapriset så Kevins jacka kostade 100kr o Alvins 140. =) Som taget ju!! Kevin köpte jag 110 (han har det nu och meningen är att han ska ha den nu oxå för han vägrar overallen!!) Och till Alvin tog jag 104, det borde han kunna ha nästa vinter, han har ju 92 nu eller precis börjat med det så därför tror jag att han kommer kunna ha den nästa vinter. =) Snart kommer Agge och då tänkte jag och Robban passa på att åka och handla lite mat, skönt att bara han och jag får umgås även om vi bara handlar!

                               
                               
   Alvins jacka, visst är den fin??
                                 
De här handukarna fick barnen, tyckte de var riktigt fina!
Alexandra

kanonsnygg jacka!! kram kram*

Anonym

Ritkigt snyga fynd du har gjort idag vännen!

Alexandra

jag hade gärna kommit när jag får lite extra pengar över :-) är ju en enormt fattig månad! Men du är välkommen hit om du vill!! kram*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress