Vad har hänt med min unge??

De flesta pratar om tre årstrotts och att den är värst! Pytsan heller!! Kevin har kommit in i en period då han käftar emot, pratar ihjäl oss och är allmänt trotsig!  Till exempel igår så tog det oss att gå från förskolan och hem 1 timme!! Han skulle verkligen inte med hem, han cyklade och sa att han hade ont i benen då erbjöd jag mig att släpa cykeln hem så kunde han gå, men icke!! På ett ställe så sprang han över gatan, som tur var så såg bilen honom och kunde stanna.. jäkla unge!! Han kunde ha blivit påkörd, hjärtat flög liksom upp i halsgroppen på mig! Sen blev det alldeles för mycket för min del så jag började gråta och då sa jag att ser du inte jag är ledsen för att du gör såhär? Kevin svarar lungt med: Tjut då! Blev att ringa Robban, han fick prata med Kevin och då insåg nog Kevin vad han höll på med så han började gråta. Sen var han duktig hela vägen hem... men väl hemma igen började det om igen! 

                              

Anonym

Förtsår att det är jobbigt! det är en jobbig ålder. hoppas att det reder ut sig lite, finns det något att prata med kanske?? Nästa söndag vore kanon gumman, skulle verkligen vara roligt att få träffa er igen :-) kram

Alexandra

Förtsår att det är jobbigt! det är en jobbig ålder. hoppas att det reder ut sig lite, finns det något att prata med kanske?? Nästa söndag vore kanon gumman, skulle verkligen vara roligt att få träffa er igen :-) kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress