De senaste dagarna
Har inte hunnit blogg på några dagar nu så nu är det dags igen! =)
I onsdags så gjorde vi inte så mycket, frammåt eftermiddagen mötte vi upp mamma och så tog hon med sig Kevin hem så vi kunde köpa hans sista present. =) Sen åkte vi hem till mamma och fikade lite. Väl hemma igen så blev det städning och matlagning innan barnen skulle sova och älsklingen skulle åka och jobba.

I torsdags regnade det så i bomben, men jag och barnen drog iväg till Linda och Emil som bor i Fornåsa. Där lekte barnen, vi snackade en massa skit och så både fikade vi och åt mat. Men vid två tiden så åkte vi hemmåt för då var barnen så trötta. På vägen hem så somnade bägge två och jag blev ståendes i kö på motorvägen på grund av bygge av vägen eller nått. Stod nog i kö i närmare 10 minuter!! Men väl hemma så hade älsklingen hjälpt hans föräldrar att köpa en ny dator så som tack för hjälpen så bjöd de oss på pizza. Mums! De blev kvar rätt länge och jag somnade efter en stund i soffan medan barnen tittatde på Bolibompa. Sen vid åttatiden så kom Frida och hämtade upp mig så fick jag sitta med i hennes nya bil, vi stannade en liten stund hemma hos henne innan hon skjutsade hem mig.

Idag så har vi handlat, varit till banken och systemet. Väl hemma igen så gjorde vi en smörgåstårta och sen bakade jag kokostoppar doppade i choklad, syltkakor och kärleksmums. Älsklingen gjorde en monstertårta som Kevin ska bjuda på imorgon när alla gäster kommer och ska fira honom. Mamma och pappa kom förbi en sväng och vi fikade lite. Nu ikväll kom Magnus, Anna och Tove hit, vi åt smörgåstårta och spelade spel. Tack för en bra dag. =)

Nu är det bara 2 dagar kvar innan vi åker, längtar som bara den att få göra någonting annat och ska stänga av min mobil så vi verkligen blir själva hela 3 dagar. =)
Mia

Vart ska ni åka? Är det med hela familjen eller ska du och karln ha tre dagar helt för er själva? ;) Ha det så trevligt what so ever! Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress