Familjedag
Igår hade vi en riktig familjedag. =) Älsklingen jobbade till två och då hade jag middagen klar så vi åt och sen gick vi på loppis, där inhandlades det lite grejer och sen så fick Kevin flyga drake lite grann. Under tiden som Kevin flög drake så sov Alvin gott i vagnen.  Sedan gick vi vidare och stötte på golfbanan vid Himpa så då stannade vi där och spelade. Kevin hade aldrig spelat förut men tyckte att det var riktigt skoj, och han var duktig på det! =) Enda problemet var att försöka sysselsätta Alvin under tiden men det funkade ändå, ska försöka lämna bort honom någon dag så bara vi tre kan spela. När vi hade spelat klart så köpte vi en varsin liten påse med chips och satt och mumsade på det innan vi gick hemmåt. På väg hem så gick vi in på ÖB en sväng, där inhandlades det flaga till mamma och jos. När vi kom hem så fick barnen gå på toa och jag skrev nota och så åkte vi och handlade inför helgen. Vi kom hem vid åtta och barnen var rejält trötta så de somnade på en gång. Jag och älsklingen mumsade på kebab och såg på film, såå mysig dag vi har haft! Tack min underbara familj.  Älskar er massor, ni betyder allt för mig. =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress