Hissjäkel
Igår så städade jag lägenheten, sen åkte vi till returpunkten två gånger och slängde en massa saker. Det blev mest barngrejer som vi inte kommer använda till nästa barn och som vi har försökt att sälja men ingen velat ha. Sen åkte vi hem till mamma och pappa, tog med oss saker så vi kunde grilla. =) Väl där så skulle mamma och pappa åka och bada i tegnetorp och Robban ville till marknaden i Rejmyre. Så jag skjutsade upp älsklingen så han fick gå på marknaden och sen åkte jag och barnen till mamma o pappa i tegnetorp för att bada. Det var svinkallt att gå i men efter en stund så blev det skönt. =) Nisse och Nils-Erik var oxå där och de busade med mina barn, gu vad de skrattade!! Efter badet så hämtade jag älsklingen och sedan åkte vi till torpet för att grilla. Nisse och Nils-Erik var oxå där då så först fikade vi innan vi började med middagen. Passade även på att tvätta en maskin med tvätt. =) Så nu är det nästan tomt i tvättunnan. Älsklingen började sedan att grilla och det blev: grillad kyckling, grillad fläskfile, korv,grönsallad och potatissallad. MMMMM så gott!! Håller på att väjer mig av med allt sött, så min favorit har blivit loka skogsbär.  Dags att sluta med alla onyttigheter nu när jag varit så duktig och slutat att röka. På lördag är det 2 veckor sen jag fimpade och jag mår så jäkla bra!! =) Är glad att jag slutade dels för mig själv men även för mina barn.  Så nu ska jag ta tag och börja bli lite nyttig oxå har jag tänkt mig. Jaja, nog tjatat om det nu. hehe Efter att vi hade grillat så åkte vi hemmåt, klockan var sju då men var inte hemma i lägenheten förrens tio i åtta för hissjäkeln stannade och vi satt fast!! Fick ringa hiss service så fick de komma hit och släppa ut oss, hatar vårat hureshus, synd bara att lägenheten är så fin annars skulle jag flytta på en gång. Jag fick nästan panik över att jag inte kom ut ur hissen, Kevin såg att jag blev ledsen och då blev han oxå ledsen. Men sen kom vi på att han hade sitt spel med sig så han fick sätta sig och spela lite då glömde han snabbt bort att vi satt fast. Jag hade ingen sändning på min mobil så tänk om älsklingen inte hade varit med, hur i hela friden skulle vi ha kommit loss då???? jaja, denna gång gick det ju bra, fick bara vänta 20 min på att de skulle komma. Annars har dagen varit perfekt. =)
karin

Gud va härligt att du slutat med giftpinnar! Hur är det man säger...att ens kropp är som ens tempel.

Kämpa på! Jag hejar på dig!

Johanna

Jaa, jäkla hissjäkel ;) Ni får ta å flytta er åt det hållet vi prata om ;)



Kram

Emma

Å fy tusan vilken hiss!!!



Kram

Emma

Å förresten - ska ni ha ett till barn! Eller är det i planeringsstadiet kanske förresten - men hur som helst va kul!! Trean är en riktig guldbonus i familjen ;) Kan varmt rekommendera att få en trea :)



Kram igen!

Alexandra

fy vad äckligt att sitta fast!! :-( måste ses snart du :-) kramar*

Jenny

Har du rökt????

Trodde ja inte.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress