Kalas o övernattning hos mamma och pappa
Igår åkte jag och barnen till min bror på kalas. =) Min kära bror fyller 21 år den 19 juli och det måste man fira! Vi fick god fika, barnen lekte och vi hade det trevligt. Mamma och pappa var oxå där. Frammåt eftermiddagen så åkte vi hemmåt och då följde vi med mamma och pappa för att äta lite. Sen så sov jag och barnen där inatt för Robban jobbar denna helg så då kan vi lika gärna vara någon annanstans. =) Vi har haft det väldigt trevligt.
                                     
                                     
                                     
                                      
                                     
                                     
kakan

Så kul med Klas hahahaha nä kalas menade jag!

och sova över...

kram

Mia

Hehe vilket litet charmtroll som jag antar har ätit tårta själv och blivit sådär kladdig :) Det är så himla gulligt när barn äter själva i början. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress