Laggartorp
Barnen vaknade mellan ni och halv tio imorse, guuu såå skönt med sovmorgon! Vi myste länge i sängen och sen gjorde vi oss iordning för en heldag i Laggartorp hos Agge och Conny. Vi kom dit runt halv ett, vi fikade och sen åkte vi och badade. Det var inte alls lika varmt idag men det gjorde inget, åskan mullrade på men sen när det drog igång mera så gick vi upp. Precis när jag och Kevin hade kommit ut från omklädningsrummet så såg vi värsta blixten och knallen kom nog 2 sekunder efteråt, Kevin blev så rädd att han började gråta. Stackars mammas pojke. Vi åt glass och sen åkte vi hem till Agge och Conny. Då vankades det lunch och så lekte barnen, jag blev trött och tog mig en kudde och täcke och la mig på soffan och somnade som en stock. Under tiden så ösregnade, åskade, blixtrade och strömmen gick av och till. När jag vaknade så låg jag och lyssnade på regnet som smattrade mot både taket och rutorna, tycker det är rogivande.
Frammåt kvällen så grillade vi och det bjöds på kotletter, korv, majskolvar, potatissallad och bröd. Mums!! =) Nu har vi kommit hem och barnen sover gott, jag ska oxå snart gå och lägga mig.

                                        
Agge, Robban, Kevin och Alvin badar
                                        
Alvin försöker rymma
                                         
Alvin och Conny
                                        
Grillning, mums
                                        
Mammas stora pojke, han blev lite frusen och fick låna en tröja av farmor. Vilken tur att hon har kläder till barnen. =)
                                        
Alvin busar, han fick oxå låna en tröja. =)
Mia

Jo det gick över all förväntan bra faktiskt. Jag tog andraplatsen av oss fyra som spelade. Emil tog segern med 1 p över mig - surt!

Den där maten på grillen såg smaskig ut. Hoppas på grillning för vår del imorgon, om vädret tillåter det :) Kram

Mia

Sv: Haha skojja inte... Mitt humör när det gäller minigolf är INTE att leka med. Jag sparkar och svär vilt omkring mig. Watch out säger jag bara. Läste du inlägget innan om näsbeten? :P Haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress