Älska
Älskar detta väder!! =) Kan i nte få nog av denna värme och vill vara ute varenda sekund. Igår var vi i lekparken i nästan 3 timmar,såå skönt det var. Sen var vi nästan hela tiden ensamma så det gjorde mig ingenting, hatar att trängas bland folk! sen var det dags att åka och jobba igen så då gjorde jag det och barnen och älsklingen gick till dagis för där var det gårdsfest. De hade haft jätteroligt! =)
Idag så har vi inte gjort så mycket, grejade lite här hemma och sen gick jag och barnen till Helena, alltid lika trevligt gumman! Javisst ja, var ju och lämnade in bilen på service imorse så nu väntar jag på att jag kan åka och hämta min bil så jag kan ta mig till jobbet. Eftersom de inte har hört av sig så verkar det inte vara några fel på bilen, ska inte ropa hej förrens jag har hämtat den! Hihi
Imorrn är jag och Robban lediga så då ska vi nog hitta på nått skojigt, har nån något förslag??
                                        
Alvin har tappat sin sko och vägrar att ta på sig den igen
                                         
Alvin sjunger
                                         
Kevin har lite spring i benen. haha
Karin

Skitsnygg bild på Kevins springande!

Mia

Haha jaa den här solen är ju bara fööör underbar! Den kan få hålla i sig bra länge för min del :) Ha en fortsatt bra vecka. Kram på er

tessan

tackar =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress