Avslutning
Idag är ju inte vädret det bästa och jag fryser som en gnu! Halv tio hämtade Anneli mig och vi åkte till smultronstället, vi var där med gruppen eller delar av gruppen. Vi åt vår glass och hade det trevligt men eftersom det var så kallt så satt vi inte kvar någon längre stund. Jag och Anneli åkte bort till kiosken vid eneby kryrka. Där gjorde jag bort mig rejält hahha. Jag sa: Jag vill ha två hekto potatis, haha menade ju 2 kg!!! Guu vad Anneli skrattade åt mig. Handlade även gurka och tomater, tycker verkligen om den butiken!! =) Sen åkte vi hem till Anneli och satt där en stund och värmde oss innan vi åkte till skolan igen. Där var det fest, lite väl fesig fest för min del men det var trevligt. Redan klockan två så slutade vi och då släppte Anneli av mig vid bilen och jag åkte ner och hämtade barnen det var deras sista dag på förskolan så det var en hel del att ha med sig hem, guu man tycker inte att barnen har något i sina lådor men när man tar hem allt ja då har man minsan varit duktig och fyllt på dom bra!! =) Nej, ska lägga upp lite bilder från dagen, kommer sakna vår grupp.
                               
Denna glass tog susanna, men jag var ju dom o tog den som kommer på nästa bild...
                               
Haha denna rykande sak tog jag, den var god men min mage ville inte riktigt med alla mjölkprodukter.... 
                              
Jag och Anneli
                               
Vår grupp =)
Kakan

Vilken fejn ( fin på östgötska) bild på gruppen!

Anneli

Ja, visst var det trevligt gumman. Jag kommer också att sakna vår grupp men du och jag ses ju på måndag

kram

Alexandra

Gud så god glass det ser ut att vara!! Måste ses någon dag!! Är ledig på måndag om du skulle kunna? :-) kram*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress