Bada
Idag så gick vi upp vid sjutiden, satte igång och tvättade och grejade. sen efter lunch så åkte vi till Hanna och barnen, Kerstin och hennes två barn var oxå där så då fikade vi, barnen badade, lekte och hoppade studsmatta. =) Vi hade det väldigt trevligt med andra ord och jag fick mysa väldigt mycket med Malte. Jisses vad bebissugen man kan bli!! Hahahha Nej, får vänta med att skaffa bebis tills skolan är slut och jag har fått ett jobb. hihi Efter att vi varit hos Hanna så åkte vi hemmåt och hämtade älsklingen. Sen åkte vi till torpet och badade och det var kallt! Efter badet så åkte vi hem till mina föräldrar och då grillade vi. =) Tack för en superdag, jag är såå glad att vara med mina barn hela dagarna och göra saker med dem som gör att de blir glada. Det ska vi göra ända tills jag börjar skolan och det är några veckor kvar så jag ska njuta varenda sekund.

                                   
Äter glass
                                   
Jag och Vincent
                                    
Wilma badar
Alexandra

Vilken härlig dag!! :-)

Mia

Det gör du alldeles rätt i. Njuut för fulla drag :) Rätt som det är börjar ju skolan igen och så undrar man vart tiden tagit vägen. Det är rätt märkligt, samma visa varenda år... Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress