Bläää
Idag är jag så seg i kroppen, älsklingen gav mig sovmorgon igen och jag gick upp halv åtta. Gjorde mig iordning och så åt vi frulle. =) Passade även på att dammsuga hallen och köket, diska och göra årets första rabarberpaj! Mumma. =) Nån som är sugen på paj så är det bara o hojta till så fixar jag det. ;-) hehe Anneli kom hit klockan nio och vi gjorde klart våra kompleteringar på uppsattsen så nu är den ivägskickad så jag hoppas det går bra nu. Sen åkte hela familjen ner till Jula för att köpa en grej till vattenkranen, sen handlade vi Harry Potter filmer på Rusta. sedan bar det iväg hem och fixa med maten idag blev det kokt potatis, ungstekt falukorv och pepparotssås. Mums!! Alvin som inte gillar potatis är helt frälst i färskpotatis så han åt massor!! =) Tack för idag
Mia

Färskpotatis är för jäkla gott. Man skulle nästan kunna göra som Håkan i Sune och bara äta potatis ;)

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress