En snabbis...
Hihi vad tänker ni på då?? Själv så tänker jag på att jag ska skriva ett kort inlägg och inte ta en snabbis! Hahha =) Nää sjuk humor jag har. Igår efter at jag hade kommit hem så la jag mig  i soffan med datorn i knät och spelade lite spel och chattade med en underbar vän, nämligen Helena. =) Tack gumman för pratstunden, även om det blev mest svammel!! Hahah  Somnade sen gott i sängen och vaknae tio över sex av mina älsklingar. =)

Ska snart gå till jobbet, har precis ätit frukost och kollat igenom mailen. Tycker att 11.5 timme är en låååång dag, men som tur är så är jag ju ledig i helgen. =) Ikväll hoppas jag att älsklingen har fixat något riktigt smarrigt, så vi bara kan mysa när jag kommer hem. Jobbar sen måndag men sen är jag ledig en hel vecka! =)
Var på jakt efter minirosor igår, asså inte de vanliga utan de där pyttesmå man kan köpa typ året om, men jag hittar inte dem någonstans. Ska nämligen ha en eller två till min stora kruka på balkongen där jag har redan en vanlig rosa ros i. Hade det förra året och det blev så himla fint! Tittade på maxi, plantagen och blomsterlandet. Har någon av er sett någon som säljer dem??

Nej, nu måste jag göra iordning mig och mysa lite med barnen innan jag ska dra. det enda positiva med att det regnar idag är att då är jag inte avendsjuk på de som får njuta av vädret. Hahhaha
Anna

Åsens blomster handel har tror jag. Det ligger på kvillingevägen mot svärtinge.

Helena

Tack gumman du är en fin vän du med =)ses på tisdag ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress