Full fart
Vaknade av barnen vid halv sju imorse, gjorde iordning mig och sen ner i tvättstugan vid sju. Under de två maskinerna som blev så gjorde jag rabarbersaft och åt frukost med barnen. Klockan tio var vi hos Johanna, Marcus och barnen. Tyckte barnen lekte bra och vi var ute nästan hela tiden. =) Blev grillad korv med bröd till lunch och guu vad gott det är när man är ute! Sen gick vi in och käkade tårta. Mums! =) Åkte sen hemmåt och när jag precis parkerat bilen så kom mamma och pappa över på en fika. Efter det så storstädade jag hemmet och tvättade alla fönster. Jisses vad fina de blev! =) Älsklingen kom hem vid halv sju med mat, nämligen Mc Donalds. Hade lovat barnen det typ hela veckan så de blev extra glada. Nu har vi precis lagt barnen och jag känner att skulle jag lägga ner huvudet så skulle jag somna. Hahah Tack för en underbar dag!!
                                      
Sötisen med för små regnbyxor! Hahah  Måste inhandla nya regnkläder till gubben.
                                        
Hehe Johanna, Oliver och Alvin
                                        
Fina pojkarna: Lucas, Oliver, Alvin och Kevin
                                        
Äter korv hihi
                                         
Goda tårtan! =)
Helena

Vi åkte förbi Robban förrut när han varit på mc donalds, det såg lite bökigt ut med allt käk på cykeln men han fick ihop det till slut =) tänkte stanna o säga att vi kunde kört upp det till er så hade han sluppit böka med sig allt på cykeln med dricka o hela köret men han fick ihop det tillslut iaf =P

Karin

Grillad korv är som du sa helt suverän utomhus!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress