Jaha
Idag vaknade barnen astidigt igen, satte på film till dom och gick och la mig igen för att dra mig en stund. Gick dock upp några gånger och kollade till dem.  Väckte älsklingen vid halv tio, vi åt frukost. Mums med äggmackor!! =) Sen satte vi fart här hemma och kvart i elva var vi på barnens förskola. Regnet stod som spö i backen och jag ville verkligen inte gå därifrån.. men barnen fick regnkläder och lekte som bara den, Alvin dock sprang efter oss och stod och grät vid grinden. Lilla gubben.  Jag och älsklingen åkte ner på stan, handlade en ny almenacka till mig och så åt vi lunch. Har saknat salladen på cupolen! Hehe  Sen vid ett så mötte jag upp Anneli vid skolan och så gick vi in på seminariet för att bli grillade. Kändes som en bra opponering, lyckades för en gångs skull och få det bra liksom. Men vi fick dock en hel del kompleteringar som vi ska fixa så jag får se om jag orkar att sitta något ikväll.  Ska snart lägga barnen så jag ska passa på att mysa med dem nu innan det är läggdags. Javisst ja, måste skryta lite!! Alvin gick hela vägen hem från dagis idag, det tog ju tid men han var superduktig och höll i handen hela tiden!! =)
Tessan

Duktig han är =) kram

Mia

Hoppas det känns bra efter opponeringen. Nu är sommarlovet inte långt borta! Vi ska ha vårt sem imorgon och det känns nervöst. Hoppas vi ses på avslutningsfesten =) Godnatt, kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress