Midsommar
Idag kommer vi åka ut till mamma och pappa för att fira midsommar. =) Vi ska äta sill och potatis till lunch sen gå ner till midsommarstången och sen ska vi grilla. Längtar!! Älsklingen ligger och sover så jag ska snart väcka honom så vi kan äta frukost och sen måsta alla duscha och göra sig iordning för att åka till mamma och pappa. Kommer lägga upp en massa bilder senare antingen ikväll eller imorgon. Men jag hoppas att ni får en bra midsommar. Vad ska ni göra??
anna

Hej vännen! Hoppas ni får supertrevligt!!! Själv ska jag ju jobba kväll. Hälsa alla!Många kramar

Karin

Jag ska ångra mig hela dagen! hahahahaha Nävars men jag längtar till nästa vecka! För kanske första gången i mitt liv hahaha vill jag att helgen ska gå fort!

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress