Midsommarafton

Igår var en toppendag! =) Vi var hemma hos mamma och pappa vid tolv, då åt vi lunch för oss som inte äter sill så fick vi janson, köttbullar och korv. Det var gott. Sen gick vi ner till midsommarstången, där tog vi lotter och dansade. Bägge barnen var duktiga och eftersom Alvin ville dansa så gjorde Kevin det med. Jag var med och dansade med och Robban med men sen så tog han en massa kort på oss istället. När vi kom hem igen så gjorde jag jordgubbstårta, sååå gott!! Sen börjades det dricka en massa gott och vi hade det väldigt trevligt. Barnen lekte väldigt bra ihop och vädret var toppen. Vid sju så var köttet klart så då fixade jag iordning det som vi skulle ha till. Nämligen ungsbakad färskpotatis och morötter. =) Sen gjorde jag även en champinjonsås, och mamma hade gjort melonsallad. Såå gott!! Efter maten så stack barnen iväg så då fick älsklingen jaga dem, hehe då hittade Kevin en kompis att leka med i grannhuset så de lekte så bra till klockan blev tio. Pojkens mamma kom över och vi pratade en stund så ev så ska vi till dem idag. =)
Somnade gott och vaknade av Alvin vid nio imorse, visst även om det blev sent så blev det sovmorgon!
                                        
Alvin sitter på trappen och läser en bok
                                         
Kevin skojar med Alvin
                                         
En fin bild på mig och Alvin
                                         
Dans
                                          
Kevin gör raketen
                                           
Min underbara pappa! =)
                                          
Jag hihi
                                            
Min underbara mamma! =)

tessan

jättefina kort =)

tessan

aa det blev jättebra med smöret.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress