Oj då
Har inte bloggat på ett tag nu igen. I lördags så regnade det rejält men när det var uppehåll så gick vi hem till Kevins nya kompis som han hittade på midsommarafton. =) Vi satt och snackade och klockan den tickade iväg. Precis när vi gick så hade jag fått sms från mamma att maten var klar så vi skyndade oss hem och precis när vi kom så var maten klar. perfekt tajming! =) Hm, sen gjorde vi inte så mycket och sen bjöd vi mamma o pappa på pizza som älsklingen och pappa åkte och handlade.

Söndagen åkte vi hemmåt, när vi var hemma så passade vi på att städa och greja. Sen ville Alvin sova redan halv sex så då gick vi en promenad till Tempo. Alvin gick hela tiden och var jätteduktig att hålla handen. Mammas kille!

Igår var det ny vecka och värmen kom igen!! Jippi!! Tog ett beslut igår oxå så jag hoppas att jag gjorde rätt, kan inte skriva här vad det handlar om men de jag har pratat med förstår nog. Vi var och handlade lite och fixade sen drog jag till jobbet. Jobbade och åkte hem klockan åtta.

Nu har jag bakat en sockerkaka och ska gå till lekparken!!
Alexandra

Ja det måste vi du!! :-) kramar*

tessan

vad kan det vara för beslut? nyfiken =) hoppas ni mår bra =) kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress