Seg söndag
Igår var jag hos Frida på tjejkväll blev god mat, både förrätt och varmrätt. Mums så gott det var! Vi drack vin och bara umgicks. Nackdelen var att det var så jäkla kallt så vi satt med vinterjackorna på oss, vad är detta liksom det är ju för fasiken juni!! Men det var väldigt trevligt tack tjejer!!

                                    
Frida & Anne

                                    
Hehe en rolig bild!! =)



Söndagen gick jag upp med barnen kvart i sju och hade en dov huvudvärk och var skapligt trött.  Vid nio så väckte vi pappan i huset och åt frukost. Sen åkte han och Kevin till Micke i fyrby för att måla tak. Jag och Alvin skrev shoppinglista och åkte till maxi för att handla. Hela bilen full så styrde vi hemmåt med all mat och sen åkte vi med fika till grabbarna. Vi fikade och pratade en hel del om området, riktigt trevligt!! =)  Sen åkte jag och Alvin till Frida på en fika igen och sen hem för att äta tacos. Fick en massa rabarber av Micke så jag ska göra både paj och saft. Ska börja med det imorgon. =)
Tack för en bra dag.
 
                                          
Killarna myste imorse
Anonym

Så synd! ja vi får se! Hundvakten ska komma på lördag, men vi kan ju se!!kram kram!*

Anneli

Tack för pajen det var jätte god :) Vilken mysig bild på Kevin och Alvin.

Kram

Frida

Tack själv,det är klart vi ska göra om det där snart, ja ska nog få dig och äta fisk oxå...

kram kram!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress