Söderköping
Igår tillbringade vi nästan hela dagen i söderköping. Vi gick och tittade i affärerna, enligt mig inget att ha men det är mysigt. Vi tittade på båtarna vid ån och så åt vi glass på smultronstället. Sist avslutade vi med en tur i tuff tuff tåget. =) Barnen hade det superskoj hela dagen och vi med. När vi kom hem så åt vi lite och sen somnade jag i soffan. Vid sex vaknade jag och då åkte vi och badade i simonstorp, det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara men det var ju inte varmt!! Vi svängde även förbi mamma och pappa för en kopp kaffe innan vi åkte hemmåt. Tack för en bra dag. =) Ska bjuda på lite bilder och även en bild på när Robban och barnen var på himpafältet och flög drake.

                                    
Kevin flyger drake
                                    
Kevins glass
                                    
Alvins glass
                                    
Robbans glass
                                     
Min glass, var helt laktosfri och jättegod! 
                                    
Mammas pojkar!!
                                     
Åker tåget!
Mia

Oh vilka jättepjäser till glassar alltså. Man kanske borde göra sig ett besök på det där omtalade stället, har nämligen aldrig varit där :(

Hoppas ni mår bra allesammans. Ni ser ut att ha det gött iaf! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress