Fredag
Idag så slutade jag min vfu och det kändes lite ledsamt men jag ska vara där nästa vecka oxå lite grann när jag håller på med mitt Ku arbete. Hämtade barnen klockan kvrt i ett så nu sover Alvin skönt i sin säng!! =) Kevin och jag har mumsat i oss kladdkaka och nu så kollar jag lite mail och Kevin tittar på film. Mamma och pappa ringde förut och vile ha lite hjälp så det ska jag fixa lite senare när Alvin har vaknat. Skönt att kunna hjälpa till! =) Igår fick barnen sina nya fina tröjor som jag beställde för ett tag sen, är så nöjd över tjejen som gör dem!! =)
Nej, måste fixa lite nu.
Men jag ska lägga upp en bild på grabbarna i sina tröjor.

                                      
mormor kerstin

ja de blev jättefina i sina kläder.kram

Anneli

Vad fina de blev, de ser så nöjda ut

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress