Lite förnyelse
Igår vaknade Alvin halv sex, låg och försökte få liv i mig men det var knappt. Hahah  När jag hade lämnat barnen på förskolan så åkte jag hem och pluggade. Sedan kom Johanna och vi åkte ner på stan. Jag handlade tyg till köket, gardiner till vardagsrummet, duk och skor till barnen. =) När jag hade hämtat barnen så åkte vi till Frida en sväng och sen åkte vi till mamma för att hämta symaskinen. Robban satt och sydde hela kvällen medan jag & Kevin storstädade, han var på värsta städarhumöret så det var riktigt skoj att få hjälp!! Ska visa bilder på hur rummen såg ut innan och sen hur de ser ut nu. Kevin ville oxå ha nya gardiner så vi satte upp Carsgardinerna. =)

                               
                                
Före
                                 
Efter
                                
Köket före
                                 
Efter
                                  
Barnens rum innan
                                   
Efter

Så vad tycker ni?? Jag är supernöjd!!
Johanna

Det blev ju kanon!



Jag ska stryka mina till vardagsrummet nu å mana på syrran å sy dom till köket så jag kan byta där oxå ;)



KRAM

Jenny

Blev kanonfint. Söta bilgardinerna i barnens rum va

Anneli

Det vart jätte fint

Kram

Susanne

Hejsan :D

Det blev ju riktigt snyggt :D

Hoppas att ni har en bra dag :D

Krama om barnen ifrån mig..

KRAM

Tessan

jättefint =) gillade verkligen dom i vardagsrummet. Kommer du imorrn? kram

Helena

Det blev jätte fint gumman

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress