Måndag
Idag var det dags för skolan igen efter två veckors vfu. Himla skoj att träffa vännerna samtidigt som dagen gick väldigt långsamt!! Vi slutade vi tolv, då käkade vi lunch och sen så gick jag och Anneli ut och gick. Promenaden var väldigt skön!! Kom hem såg diskberget, tittade på klockan och insåg att om jag skyndar mig så skulle jag hinna hämta barnen innan mellis. Slängde mig i bilen till Maxi för att handla mellanmål och sen till förskolan för att hämta barnen. Efter mellanmålet så satte sig barnen och pärlade och pluppade och jag tog hand om vårat diskberg, vek tvätt, plockade upp i barnens rum, bäddade sängarna och gjorde det allmänt snyggt. sen satte jag mig ner hos barnen och gjorde dem sällskap innan jag började med middagen. Det har varit en väldigt skön eftermiddag med två underbara ungar som var på så bra humör!! =)
                             
                              
Johanna

Härlig måndag! Har ni snurrat om bordet?



Kram

Jenny

gulliga de är

Anneli

Vad mysigt det ser ut

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress