Mitt skolarbete...
Faan att det ska vara så svårt att kunna få till några bilder!! Men jag har fått mycket hjälp av min kompis Fia och sen har jag fått ihop några bilder. Det är svårt att ha temat känslor, eftersom jag är inte den som fotografierar när ett barn gråter. Ska visa de bilder jag har fått ihop, säg vad ni tycker!!

Idag fick jag lite sovmorgon, Robban väckte mig halv nio och vi gick upp och käkade frukost. Sen gick vi ut så barnen fick cykla lite. Klockan kvart i elva så skjutsade jag Robban till tåget och sen åkte jag oc grabbarna till stan en sväng. Vi åkte även till Lekhuset och City Gross. Efter det så har barnen pärlat, ritat och nu ser de på Pippi.  Ikväll kommer mamma och pappa på middag det ska bli himla smarrigt!! =)

                           
Ledsen/arg
                           
Rädd
                            
Utanför/ensam
                             
Nyfiken

Så vad tycker ni?? Som sagt jag kommer få fler bilder med glädje och gemenskap! =)
Susanne

Hejsan ..

Bilderna blev jättebra och det passar så himla bra i temat :D

Hoppas att du får en bra dag / kväll..

Kram susanne

Tessan

jättebra bilder och passar bra tycker jag. Hoppas ni får en trevlig kväll. kram

Emma

Jag tycker bilderna är jättebra, är det KU arbete som du gör nu ;)



Kram å trevlig helg

Jenny

Kanonbra bilder. Tummen upp. Kramis

Karin

Nu fattade jag din ide lite bättre, extra fint att bilderna är i svartvitt och jag fattar det, att det måste kännas märkligt att fota när barnen skriker typ ... men det är himla fina! och sen kan du ju alltid trösta när fotot är taget :)Kommer nog bli fint arbete!

Anna

Fina bilder....Hoppas arbetet blir bra!

KRAM

Anneli

Kanon!!! Snyggt med svartvita bilder

Kram

Jenny

Tack för gratulationen!!

Kram

Elin Alenteg

Fina bilder!!

Kram Elin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress