Nu så...
Har funderat rätt länge på att blogga men har inte haft varken tid eller ork! Men det kommer nu istället. I lördags var vi ju ute o cyklade sen kom min mamma och pappa hit på middag jag hade gjort potatisgratäng, fläskfile och en stor sallad som vi mumsade på! =) Till efterrätt så blev det sedan våfflor, årets första o jisses vad det var gott.Hehe
Robban kom hem vid tio tiden och det kändes skönt, vi pratade en stund och sedan gick vi och la oss.

Söndagen började med att barnen vaknade som vanligt vid kvart över sex, vi låg och myste och pratade en rejäl stund sen gick jag och barnen upp. På förmiddagen så gick vi en sväng runt spåret borta vid öb, allt för att få lite Skogenstämma.. hehe så är det när vi inte har någon skog i närheten! Vi satte oss och fikade med kakor och saft och sedan fortsatte vi hemmåt. Väl hemma så somnade både jag och Alvin som två grisar och blev väckta av Robban klockan tre! Vi skulle liksom vara på kalas halv fyra på Busfabriken, så det blev att skynda på!! Slog in paketet, klädde på barnen och sen ner till cyklarna och trampa iväg till Busfabriken, jisses vad det snöade!! Kevin var så glad över att få gå på sin kompis kalas och han blev väldigt nöjd över presenten. Kevin fick för första gången prova på att köra laserdome... hm, heter det så?? Aja roligt hade han iallafall!! Alvin som hade varit rädd förra helgen då vi var där sprang runt och hade det superskoj, ville absolut inte gå hemmåt! När barnen som var på kalaset åt mat så passade även jag och Robban på att äta, kan varmt rekomendera bakad potatis med skagenröra! =) Alvin åt oxå med god aptit.(han hade pomme & hamburgare) När sedan kalaset var slut så skulle vi ju då trampa hemmåt, det var verkligen inte skoj! Jisses vad snö det hade kommit och det snöade ju fortfarande så när vi kom utanför oss så såg jag ut som en snögubbe. Hahah Barnen somnade på direkten eftersom det hade varit en så fullpackad dag! =)

Igår så lämnade jag barnen till frukosten, gick sedan hemmåt och började med mitt skolarbete kom en bra bit. Sen åkte jag hem till Anna och fastnade där. Hahaha var på dagis halv fyra och när vi kom hem så lekte jag med barnen i deras rum, tiden sprang iväg och när jag kom på att vi skulle tvätta så blev det full fart här hemma. Klockan var då två minuter i fem!! Hahahha Lagade lite mat och sen så myste vi framför bompa.

                             
                             
                             
                              
                              
Johanna

Fina bilder på grabbarna!

Anonym

Hej :D

Det verkade som ni hade en trevlig helg :D

Fina kort på grabbarna :D

Kram

Mormor Kerstin

Alvin verkar helnöjd med sin nya cykel,roligt att Kevin tyckte det var kul o gå på kalas,en toppendag alltså,många kramar till er alla.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress